baner.jpg

Lifepharm


 LifePharm Global to producent suplementu Laminine

Lifepharm Global Network (LPGN)

Lifepharm Global Network jest firmą córką Lifepharm Inc., spółki o bogatym doświadczeniu w branży suplementów żywności, będącą na rynku od 2001 roku.

Wraz z opracowaniem i opatentowaniem unikalnego suplementu o nazwie Laminine, który szybko i zdecydowanie wyróżnił się od innych produktów spożywczych firmy Lifepharm Inc, w 2011 roku powstała osobna spółka, Lifepharm Global Network, tylko dla tego jednego suplementu, i działa na zasadzie marketingowy wielopoziomowego. Zakład produkcji i dystrybucji, jak i biura LPGN znajdują się w Hrabstwie Oregon w Kalifornii, USA.

Pierwsze opakowanie Laminine firma sprzedała w lipcu 2011r. We wrześniu było już 10.000 dystrybutorów LPGN,  a w czerwcu 2012 r. 50.000. Do sierpnia 2012 r. zostało sprzedane ponad 500.000 opakowań produktu. W lipcu 2014r. korporacja świętowała 3 lata istnienia, do tego czasu zostało sprzedane tyle opakowań Laminine, ze można byłoby pokryć nimi całą powierzchnię Kalifornii, a partnerom wypłacono powyżej 40 mln dolarów prowizji.

Firma LifePharm Global Network mimo że bardzo młoda, ma stabilne i silne korzenie, czerpie z mądrości i doświadczenia spółki macierzystej, jej droga do sukcesu została utorowana wiele lat wcześniej. Główną ideą firmy jest po prostu czynić ludzi szczęśliwymi, dając to co najlepsze dla konsumentów i dystrybutorów, przy jednoczesnym dostosowywaniu ich potrzeb. By You, For You – Przez Ciebie i dla Ciebie – to zasada i fundament na którym LPGN zostało zbudowane. LifePharm Global Network działa na polu poprawy jakości życia i tworzeniu lepszych warunków do życia, pozostawiając dziedzictwo dla przyszłych pokoleń. Te pozytywne zmiany, emocjonalne, mentalne, fizyczne, finansowe, uwidoczniły się u tysięcy osób. Super-produkt, plus fenomenalne i satysfakcjonujące możliwości biznesowe, oryginalny, osiągalny i ukierunkowany na sukces plan marketingowy, pozwalają tworzyć swoje źródło utrzymania. LifePharm Global Network wzmacnia dobre samopoczucie i styl życia ludzi na całym świecie. Chce stworzyć nową generację z lepszym zdrowiem, i sukcesami w domowym biznesie, opartym o produkt Laminine i marketing sieciowy LPGN.

Firma stawia teraz pierwsze kroki w Europie, zapewniając doskonałą okazję biznesową.

 

Historia LifePharm, Inc. – firmy macierzystej

LifePharm, Inc istnieje od 2001 roku i skupia się produkcji i dystrybucji wysokiej jakości, naturalnych suplementów w sektorze sprzedaży detalicznej. LifePharm, Inc była jedną z pierwszych firm suplementacyjnych w Azji, która posługiwała się popularnymi celebrytami do promowania i budowania świadomości marki. LifePharm stała się spółką publiczną w 2004 roku, do końca 2006 roku osiągnęła swój cel, stając się marką powszechnie znaną w wielu krajach, a produkty firmy zdominowały półki sklepowe w sześciu krajach. Wysiłek korporacji został uznany, kiedy dwie wiodące marki: Extrim i Intenz, otrzymały nagrodę Superbrands dla doskonałości w swojej branży, znajdując miejsce obok takich firm jak Bank of America, Boeing, Sony i Coca Cola. W 2007 roku LifePharm powróciła do korzeni i ponownie przekształciła się prywatną korporacją. Nazwa LifePharm, Inc stała się synonimem najwyższej jakości, wysokiej jakości naturalnych suplementów produkowanych w USA. W rezultacie firma znacznie przekroczyła swoje oczekiwania sprzedaży, które osiągnęły setki milionów dolarów. Dzisiaj LifePharm nadal pozostaje wielką siłą w branży i jest gotowa do odegrania bardziej aktywnej roli w globalnym przemyśle nutraceutyków i kosmeceutyków.